پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره‌های دوجداره آلومینیوم ترمال بریک به عنوان یکی از پنجره‌های جدید در صنعت آلومینیوم‌سازی جهان شناخته می‌شود. از آنجایی که پنجره های آلومینیومی حرارت و دما را به آسانی منتقل می‌کردند و این روزها از پروفیل ترمال بریک در تولید آن‌ها استفاده می‌شود، این پروفیل باعث جلوگیری از انتقال حرارت و دما شده و مورد‌توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

این پروفیل باعث شکست حرارت و جلوگیری از انتقال آن در پنجره می‌شود و برای مناطق گرم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با مجموعه پارس صنعت همراه شوید تا اطلاعات بیشتری درباره استفاده پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک در اختیار شما قرار دهد.

پنجره-دو-جداره-آلومینیوم-ترمال-بریک
پنجره آلومینیوم ترمال بریک

مشاهده مشخصات پنجره بالکنی

معرفی ترمال بریک

تیغه‌ای با نام پلی آمید دمای منفی ۵۰ تا مثبت ۲۲۰ درجه را تحمل می‌کند که باعث تولید پروفیل‌های ترمال بریک میشود. تحمل این دما توسط این محصول مورد توجه تولیدکنندگان پنجره دوجداره قرار گرفته است. در سردترین مناطق کشور و یا گرم‌ترین مناطق کشور بازه دمایی اهمیت زیادی دارد.

طیف وسیع دمای این پروفیل باعث شده که بتوان در تولید پنجره استفاده شده و در مکان‌های مختلف به فروش برسد.

این پروفیل‌ها از دو نوع بیرونی و درونی تشکیل شده و به وسیله تیغه پلی آمید به یکدیگر متصل می‌شوند. در پنجره‌های آلومینیومی تبادل حرارت بین بدنه داخلی و بیرونی توسط این تیغه‌ها قطع شده و پنجره عایق می‌شود.

پنجره‌های دوجداره که تا چندین سال پیش تولید می‌شدند عایق حرارت نبودند. امروزه با استفاده از این پروفیل، عایق شدن پنجره‌ها چندین برابر شده تا عملکرد بهتری در ساختمان داشته باشند. پنجره‌های ترمال بریک به عنوان یکی از بهترین تولیدات داخلی کشور شناخته می‌شوند و بازار فروش خوبی دارند.

انواع پروفیل آلومنیومی ترمال بریک آکپا

سری پروفیل سیستم‌های لولایی ترمال‌بریک آکپا
TH90 درب و پنجره لولایی ترمال‌بریک
TH78 درب و پنجره لولایی لنگه مخفی ترمال‌بریک
TH75H درب لولایی ترمال‌بریک
TH75L پنجره لولایی ترمال‌بریک
TH68 درب و پنجره لولایی لنگه مخفی ترمال‌بریک
TH60 درب و پنجره لولایی ترمال‌بریک
FTH60 درب و پنجره لولایی ترمال‌بریک
TH55L پنجره لولایی لنگه مخفی
TH55 درب و پنجره لولایی ترمال‌بریک
سری پروفیل سیستم‌های کشویی و لیفت ترمال‌بریک
TS168 سیستم دفنی کشویی و لیفت & اسلاید
TS143 جفت ریل کشویی و لیفت & اسلاید
MTS143 مونوریل کشویی و لیفت & اسلاید
TS115 جفت ریل کشویی و لیفت & اسلاید
MTS115 مونوریل کشویی و لیفت & اسلاید
TS94 پنجره ترمال‌بریک کشویی
TS77 پنجره ترمال‌بریک کشویی
MTS77 پنجره مونوریل ترمال‌بریک کشویی
سری پروفیل سیستم‌های لولایی نرمال آکپا
AH74 درب لولایی
AH60 درب و پنجره لولایی نرمال تخت
AH59 درب لولایی
AH56 پنجره لولایی
AH47 پنجره لولایی
AH42 درب و پنجره لولایی
AH35 درب و پنجره لولایی نصب با میلگرد
سری پروفیل سیستم‌های کشویی نرمال آکپا
AS90 پنجره کشویی
AS74 پنجره کشویی
AS60 پنجره کشویی
MAS60 پنجره مونوریل کشویی
AS55 پنجره کشویی

قیمت پنجره ترمال بریک

پنجره ترمال بریک توسط تولیدکنندگان گوناگونی تولید می شود. هر یک از مجموعه‌ها به نوبه خود قیمت مختلفی برای محصولات خود در بازار بیان می‌کنند. از آنجایی که هزینه مواد اولیه با نوسانات بسیار زیادی همراه است نمی‌توان قیمت ثابتی برای پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک بیان نمود.

به طور کلی، قیمت حدودی هر متر مربع پنجره آلومینیومی ترمال بریک در سال 1403 بین 1.5 تا 4 میلیون تومان برای پنجره آلومینیومی معمولی است.

برای پنجره آلومینیومی ترمال بریک با یراق لیفت و اسلاید قابل طراحی تا متر مربعی 12 میلیون تومان است.

عوامل زیادی در هزینه و قیمت این نوع پنجره تاثیر می‌گذارند.

  • برند پروفیل، ابعاد و اندازه فریم درب پنجره‌ها
  • تیپ بندی و ابعاد بازشوها
  • استفاده از یراق‌آلات مختلفی که در تولید پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که یراق‌آلات تنوع بسیار بالایی دارند با هزینه‌های مختلف به فروش می‌رسند.
  • هرچه کیفیت این محصولات بیشتر باشد باعث افزایش قیمت محصولات تولیدشده خواهد شد.
  • برندهای معتبر و شناخته شده باعث افزایش قیمت محصول می شوند.
  • کیفیت لاستیک‌های آب‌بندی و هوابندی نیز تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول دارد.
  • نوع شیشه مورد استفاده نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک است. باتوجه به ضخامت شیشه‌هایی که برای هر جداره مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان قیمت مشخصی برای هر متر پنجره بیان نمود.
  • سکوریت یا لمینت کردن شیشه نیز در قیمت نهایی آن تاثیر بسیار زیادی دارد.
  • جنس پروفیل آلومینیوم ترمال بریک به عنوان اصلی ترین متریال در محاسبه قیمت آن شناخته می‌شود.
قیمت پنجره ترمال بریک

محاسبه قیمت نهایی پنجره

پنجره‌های ترمال بریک با ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین قیمت دقیق زمانی مشخص می‌شود که ابعاد پنجره طبق خواسته‌های شما بدست می‌آید سپس با توجه به اندازه‌ها و بررسی مقدار مواد ساخت طبق یک متر مربع از پنجره دوجداره مشخص می‌شود.

  • اینکه شما پنجره را از کدام فروشنده خریداری می‌کنید خود نوعی عامل در تعیین قیمت است و مشخص می‌کند که چقدر هزینه باید پرداخت کنید.
  • خرید مستقیم از تولیدکننده باعث کاهش قیمت پنجره خواهد شد. یعنی هرچه تعداد واسطه در پروسه خرید و فروش پنجره دوجداره ترمال بریک بیشتر باشد باید قیمت بیشتری برای خرید خود پرداخت نمایید.
  • برای خرید پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید تا هم پروسه خرید آسان‌تر شود، هم خیالتان بابت پرداخت نکردن هزینه اضافی راحت باشد.
  • اهمیت اعتبار و سابقه یک فروشگاه برای خرید شما تاثیر بسیار زیادی در هزینه می‌گذارد. امروزه خرید غیرحضوری مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این خرید باعث صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه خرید خواهد شد.

وزن پنجره آلومینیومی ترمال بریک

وزن یک متر مربع پنجره آلومینیومی به عوامل بسیاری از جمله مشخصات فنی پروفیل، شیشه، یراق، توری پلیسه و … بستگی دارد و هریک این موارد تأثیر مستقیم بر وزن یک متر مربع پنجره آلومینیومی دارد.

انواع-شیشه-ترمال-بریک
شیشه دو جداره آلومینیوم ترمال بریک

بهترین پروفیل پنجره ترمال بریک

بهترین پروفیل ترمال بریک دارای ویژگی‌های بسیار خاصی است. هرچه این پروفیل بهتر و باکیفیت باشد باعث تولید محصول بهتری خواهد شد که فروش بالایی پیدا کند. در تولید این نوع پروفیل از تیغه‌هایی استفاده می‌شود که ضریب انتقال حرارت آلومینیوم را از ۲۰۳ به زیر ۴ کاهش می‌دهند. در این نوع پنجره‌ها تیغه پلی آمید باعث قطع شدن رسانا در آلومینیوم خواهد شد. نحوه قرارگیری تیغه پلی آمید و مشخصات پروفیل در تعیین ضریب انتقال حرارت آلومینیوم تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد.

اگر از دستگاه‌های مخصوص برای قرار دادن پروفیل استفاده شود بهترین پنجره تولید می‌شود. برخی از تولیدکنندگان داخلی تمامی دستگاه‌ها را برای تولید پنجره خریداری کرده و استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های بهترین پروفیل ترمال بریک می‌توان به دوخت صحیح پلی آمید که باید توسط دستگاه‌های مخصوص انجام گیرد اشاره نمود. مقاومت مکانیکی کشورها نیز از دیگر ویژگی‌ها شناخته می‌شود. در طراحی پنجره‌های آلومینیومی باید به وزن، رنگ و عرض و ارتفاع باز شو پنجره توجه بسیار زیادی داشت.

ویژگی‌های این پنجره

عایق در برابر حرارت، رطوبت و صوت

سبک، مستحکم و حمل آسان

تنوع رنگ بالا؛ بیش از 250 رنگ

ایجاد محیطی آرامش بخش

عکس پنجره ترمال بریک
مزایا و معایب پنجره های ترمال بریک

مشاهده مشخصات پنجره دو جداره UPVC

مزایای پنجره ترمال بریک

از مزایای پنجره‌های دوجداره آلومینیوم ترمال بریک می‌توان به عایق رطوبت و سبکی آنها اشاره نمود. غیر قابل اشتعال بودن و عایق حرارتی و صوتی از دیگر مزایای این پنجره‌ها هستند. زیبایی، تنوع زیاد و مقاومت در برابر فشار باد در عین سبکی، ساخت پنجره در ابعاد و طرح‌های متنوع و قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این پنجره‌ها هستند.

در تولید این محصول می‌توان از انواع سیستم پنجره کشویی، لولایی و… استفاده نمود. قابلیت اجرای انواع شیشه دوجداره با ساختار‌های گوناگون در ساخت این پنجره‌ها نیز از مزایای آن‌ها شناخته می‌شود. این نوع پنجره‌ها در برابر تغییر رنگ و شکل ناشی از عوامل محیطی مقاومت داشته و در مدل‌های گوناگونی تولید می‌شوند.  این محصول در برابر زلزله ایمن بوده و نیازی به تعمیر و نگهداری نخواهد داشت و می‌توان به راحتی از آن مراقبت نمود.

یکی از مزایای مهم این پنجره‌ها کاهش اتلاف انرژی در ساختمان در صورت استفاده درست و صحیح آنها است. از آنجایی که این نوع پنجره دارای خاصیت‌های ذاتی مشخصی است از عبور سرما و گرما جلوگیری کرده و از انرژی را اتلاف نخواهد کرد.

در میانه پروفیل آلومینیومی لایه‌ای وجود دارد که خاصیت رسانا بودن پروفیل را از بین میبرد. از آنجایی که آلیاژ آلومینیوم مقاومت بالایی دارد نیروهای وارد شده به خود را به خوبی تحمل می‌کند. از مزایای دیگر می‌توان به آب‌بندی و هوابندی کامل درب و پنجره دوجداره ترمال بریک اشاره نمود. این پنجره‌ها در شهر‌هایی که آب و هوای آلوده دارند بسیار مناسب هستند.

پنجره ترمال بریک

معایب پنجره ترمال بریک

اگرچه پنجره‌های دوجداره آلومینیوم ترمال بریک دارای مزایای زیادی هستند اما معایبی نیز دارند. از معایب آنها می‌توان به قیمت بالای این محصول اشاره کرد. برخی افراد بودجه کافی برای خرید این نوع پنجره نداشته و انواع دیگر را خریداری می‌کنند.

قیمت مواد اولیه که در تولید پنجره آلومینیومی استفاده می‌شود بالا بوده و هزینه ساخت آن‌ها نیز باعث افزایش قیمت این پنجره‌ها می‌شود. البته باید به این نکته توجه داشت که اگرچه هزینه بالایی برای خرید این پنجره می‌پردازید اما به دلیل کیفیت بالایی که دارد تا چندین سال بدون هیچگونه مشکلی قابل استفاده خواهند بود.

اگر می‌خواهید یک پنجره برای ساختمان اداری و مسکونی خود انتخاب نمایید پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک گزینه‌ای مناسب است.

پنجره آلومینیوم ترمال بریک سفید
قیمت پنجره ترمال بریک
هزینه ساخت پنجره ترمال بریک
قیمت پنجره ترمال بریک

خرید پنجره آلومینیومی ترمال بریک

با توجه به اینکه این محصول توسط مجموعه‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود؛ پس نکته مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه شود کیفیت متریال به کار رفته در ساخت پنجره ترمال بریک است.

همچنین نوع شرکت تولید کننده نیز بسیار مهم است از این نظر که شرکت های معروف و معتبر هم قیمت مناسبی دارند هم بر اساس استاندارد جهانی این مدل پنجره ها را تولید میکنند از این جهت ما در شرکت پارس صنعت نوین همواره در تلاش هستیم تا بهترین محصولات و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

نمونه پروژه های پنجره های آلومینیومی نصب شده توسط پارس صنعت نوین

12 دیدگاه در “پنجره آلومینیوم ترمال بریک

  1. سلمان گفت:

    سلام
    این مدل پنجره ها با پنجره های دوجداره یو پی وی سی چه فرقی میکند؟

    1. admin گفت:

      سلام
      پنجره های ترمال بریک از نظر عایق بودن تفاوت چندانی با پنجره های دوجداره upvc ندارند اما قیمت آنها متفاوت است. پنجره های آلومینیوم ترمال بریک معمولا در ابعاد بزرگ (ارتفاع بیش از 2 متر و عرض بیش از 1.5 متر) استفاده میشود. پیشنهاد میکنیم مقاله 7 تفاوت پنجره upvc با ترمال بریک را مطالعه کنید.

  2. افشین گفت:

    سلام
    این نوع پنجره در برابر صدا عایق است؟

    1. admin گفت:

      سلام
      بله. پنجره آلومینیوم ترمال بریک عایق گرما و صوت است.

  3. علیرضا گفت:

    سلام
    چطور میتونم از این مدل پنجره ها سفارش بدم؟

    1. admin گفت:

      وقت بخیر
      جهت خرید و سفارش ابتدا با کارشناسان فروش پارس صنعت نوین و با شماره‌های (88371601 021 – 09127115448) تماس بگیرید تا راهنمایی و هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

  4. نویدی گفت:

    پنجره‌های ترمال بریک برای هر نوع آب و هوایی سازگاره؟

    1. admin گفت:

      بله، پنجره‌های ترمال بریک برای انواع مختلف آب و هوا مناسب هستند، زیرا به طورکلی عایق‌بندی حرارتی را انجام می دهد.

  5. رحیمی گفت:

    چرا پنجره‌های ترمال بریک از نظر قیمت انقدر گرونه؟

    1. admin گفت:

      به دلیل اینکه در ساختش از مواد با کیفیت تری استفاده می شه ولی در عوض هزینه اضافی رو با صرفه جویی در انرژی جبران می کنه.

  6. فرامرزی گفت:

    پنجره‌های ترمال بریک در برابر رطوبت زیاد مقاوم اند؟

    1. admin گفت:

      بله، پنجره‌های ترمال بریک به دلیل داشتن لایه عایق و طراحی مقاوم در برابر رطوبت، برای مناطق مرطوب مناسب هستند. این ویژگی باعث می‌شود که این پنجره‌ها کمتر در معرض زنگ‌زدگی قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *