بلاگ

خرید شیشه دو جداره 4 میل با کمترین قیمت

شیشه دوجداره 4 میل

شیشه دوجداره یو پی وی سی ۴ میل را می‌توان برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار داد. این شیشه‌ها کاربرد زیادی در ساختمان‌ها دارند. از آنها به‌منظور ایجاد زیبایی و برای طراحی داخلی و خارجی  استفاده می‌شود. برای نصب آنها ابتدا باید به ابعاد، محل نصب، میزان فشار و ضربات احتمالی توجه کرد. این شیشه‌ها عایق صدا و گرما هستند و امنیت را افزایش دهند و می‌توانند تا حدود ۷۰ درصد انتقال سروصدا را کم کنند. ما در مطلب امروز قصد داریم در مورد این شیشه‌ها اطلاعات بیشتری را خدمت شما ارائه کنیم؛ پس تا انتهای مطلب امروز همراه ما باشید‌‌.

انواع شیشه دوجداره

به چند لایه شیشه که به‌‌صورت موازی با کمک اسپیسر یا میله جداکننده آلومینیومی به هم چسبانده می‌شود، شیشه دوجداره می‌گویند. شیشه‌ دوجداره از 3 لایه تشکیل شده است که متشکل از دو شیشه تک‌جداره و یک اسپیسر حرارتی است. اما این شیشه‌ها خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. انواع شیشه دوجداره عبارتند از:

  • شیشه فلوت یا ساده: این نوع از شیشه‌ها بعد از اینکه از کوره در می‌آیند، مورد استفاده قرار می‌گیرند و هیچ فرآیندی روی آنها صورت نمی‌گیرد.
  • شیشه سکوریت: این نوع از شیشه‌ها، مقاومت بالایی در برابر ضربات مختلف دارند.
  • شیشه لمینت: در تولید این شیشه‌ها از ماده ژله‌ای استفاده می‌شود که مقاومت آنها را بالا می‌برد و بعد از شکسته شدن، تکه تکه نمی‌شوند.‌
  • شیشه سند بلاست: در تولید این شیشه از ماسه و آب در همه مراحل استفاده می‌کنند.
  • شیشه مشجر یا مات: این شیشه‌ها به‌گونه‌ای هستند نور از آنها عبور می‌کند ولی آن طرف شیشه قابل دیدن نیست. این شیشه در حمام، سرویس بهداشتی، شرکت‌های بزرگ و … کاربرد دارد.
  • شیشه رنگی: شیشه‌ای که رنگ‌آمیزی به آن اضافه شود به شیشه رنگی معروف است.
  • شیشه رفلکس: شیشه رفلکس، شیشه دوجداره‌ای است که استفاده از آن از نفوذ شدید نور خورشید جلوگیری می‌کند.
  • شیشه تابکاری شده: به‌علت اینکه این شیشه‌ها بعد از شکستن به تکه‌های بزرگ و تیز تبدیل می‌شوند برای پنجره استفاده نمی‌شود.
  • شیشه عایق: شیشه عایق به‌منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی در فضای باز کاربرد دارد.
  • شیشه کنترل‌کننده انرژی: این شیشه برای اینکه تابش حرارت را انعکاس دهد، استفاده می‌شود.
  • شیشه سیمی: شیشه‌ مزبور، مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و در مکان‌هایی مانند مدرسه، بیمارستان، دانشگاه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بیشتر بخوانید  پارتیشن شیشه ای مناسب برای محیط های اداری

” برای اطلاع از قیمت توری پلیسه وارد شوید “

انواع-شیشه-دو-جداره

انواع شیشه دو جداره: پنجره دو جداره upvc ثابت

مراحل تولید شیشه دوجداره ۴ میل

برای تولید شیشه دوجداره ۴ میل نیاز است مراحلی طی شود. این مراحل به‌ترتیب زیر هستند:

  1. برش جام‌های شیشه‌ای: در مرحله اول جام‌های شیشه به ابعاد حدودی ۳۲۱*۲۲۵ سانتی‌متر را روی میز برش قرار می‌دهند و طبق ابعاد مورد نظر در نقشه با الماس می‌برند.
  2. شستشوی شیشه‌ها: شیشه‌های برش داده شده را در دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک قرار می‌دهند و آنها را با دقت می‌شویند.
  3. ساخت قاب‌های اسپیسر: اسپیسر‌ها را مطابق با اندازه شیشه‌ها برش می‌دهند و بعد از اینکه به‌صورت چهار کلاف در آوردند روی یکی از شیشه‌ها قرار می‌دهند و پرس می‌‌کنند‌.
  4. تزریق رطوبت‌گیر در اسپیسر: در مرحله چهارم، درون اسپیسر را با سیلیکاژل پر می‌کنند تا بخار، نم و رطوبت داخل شیشه گرفته شود.
  5. چسب‌زنی اولیه: در این مرحله به‌جز دو سوپاپ دو گوشه شیشه و اطراف شیشه دوجداره را چسب می‌زنند. آن دو حفره را به‌علت تزریق گاز آرگون و خارج شدن هوای داخل شیشه چسب نمی‌زنند.
  6. تزریق گاز آرگون: برای تزریق گاز آرگون از دستگاه هوشمند و اتوماتیک تزریق گاز استفاده می‌کنند.
  7. چسب‌زنی ثانویه: بعد از اینکه گاز آرگون تزریق شد، برای اینکه از خارج نشدن گاز مطمئن شوند، اقدام به بستن حفره‌های شیشه دوجداره با سوپاپ‌های اطمینان می‌کنند و چسب‌زنی ثانویه صورت می‌گیرد. به این ترتیب کار دوجداره کردن شیشه‌ها تمام می‌شود.

انواع شیشه دو جداره: پنجره دو جداره یو پی وی سی تک حالته

مزایای شیشه دوجداره ۴ میل

شیشه دوجداره ۴ میل مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق صوتی و حرارتی خوبی است. این شیشه‌ها انتقال صدا را تا ۲۰ دسیبل کاهش می‌دهند.‌
  • استفاده از آن سبب می‌شود از ورود و خروج گرما و سرما از ساختمان جلوگیری شود‌.
  • این شیشه‌ها ایمن، مقاوم و مستحکم هستند.
  • استفاده از شیشه دوجداره ۴ میل سبب کاهش اتلاف انرژی می‌شود.
  • از تشکیل بخار در بین لایه‌های دو شیشه جلوگیری می‌کند و بهترین شرایط را برای اینکه بهترین دید را داشته باشید، فراهم می‌کند.
  • مانع از ورود گردوغبار به داخل ساختمان می‌شود.
  • عمر مفید درب و پنجره را افزایش می‌دهد و بعد از چند سال استفاده، قابل بازیافت هستند. ضایعات آن برای محیط زیست خطری ندارد.
  • انواع یراق آلات را می‌توان نصب کرد.
  • قابل نصب روی انواع پروفیل است.
  • از طرح و رنگ متنوعی برخوردار است و شما می‌توانید بنا به سلیقه شخصی خود، انواع مختلف آن را انتخاب کنید.
  • به‌علت اینکه ساختار محکم و مقاومت بالایی دارد از امنیت بالایی برخوردار است و در برابر زلزله خرد نمی‌شود.
  • این شیشه‌ها نسبت به چوب قابل اشتعال نیستند و تا دمای ۳۸۵ درجه سانتی‌گراد مقاوم هستند و  سبب انتقال حریق نمی‌شوند.
  • در شرایط آب‌وهوایی مختلف و در برابر اشعه و رطوبت مقاوم هستند.
بیشتر بخوانید  پنجره آلومینیومی ترمال بریک با پنجره upvc چه تفاوت‌هایی دارند؟

” برای اطلاع از قیمت کرتین وال وارد شوید “

مشخصات شیشه دو جداره 4 میل

انوع شیشه دو جداره: پنجره آلومینیوم ترمال بریک

ابعاد شیشه دوجداره ۴ میل

شیشه ۴ میل در صنعت عمرانی و در ساخت‌وسازها و در طراحی دکوراسیون کرتین وال استفاده می‌شود. انتخاب این شیشه‌ها در هر جایی با توجه به میزان فشار و ضربه انجام می‌گیرد و هر مکانی که شدت و فشار ضربه بیشتر باشد باید از شیشه‌های با ضخامت بیشتر استفاده کرد. یکی از متداول‌ترین آنها نوع ۴ میل است. همان‌گونه که ذکر کردیم این شیشه‌ها از لحاظ طرح و رنگ  انواع مختلفی دارند. این شیشه‌ها را به‌صورت جام و قواره می‌فروشند. استفاده از این شیشه‌ها برای مکان‌های مختلف توصیه می‌شود اما اینکه در چه مکان‌هایی قابل استفاده است به ابعاد شیشه و شرایط مورد نظر مربوط می‌شود.

انواع مختلفی از شیشه ها در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. مانند : قیمت شیشه دو جداره 4 میل ساده ، قیمت شیشه دو جداره 6 میل ساده ، قیمت شیشه دو جداره 4 میل رفلکس برنز ، 4 میل رفلکس نقره ای و …

به‌طور کلی با استفاده از شیشه ۴ میل دوجداره که ضخامت مناسبی دارد، در زمستان انرژی بسیار پایینی تلف می‌شود و از خروج هوای گرم یا سرد جلوگیری می‌کند؛ به‌این ترتیب میزان دمای محیط مورد نظر شما ایده‌ال می‌شود. این شیشه‌ها  به‌علت مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار در محیط‌های شلوغ و پررفت‌وآمد کاربرد گسترده‌ای دارند.

سایر محصولات پارس صنعت نوین: قیمت پنجره دوجداره هافمن

قیمت شیشه دو جداره 4 میل ساده

با توجه به  اینکه کاربردهای شیشه ۴ میل در صنعت ساختمان‌سازی زیاد است، این شیشه‌ها به وفور در کشور  تولید می‌شوند. قیمت آنها با توجه به تنوع‌شان متفاوت است. از این شیشه‌ها می‌توان برای طراحی داخلی و خارجی و برای کف، دیوار، درب، آشپزخانه، راه پله، نماهای شیشه‌ای و… بهره گرفت.  استفاده از آنها جلوه بی‌نظیری به ساختمان‌ها می‌دهد و علاوه بر آن می‌توانید از مزایای  نصب آنها برخوردار شوید.

بیشتر بخوانید  بهترین برندهای پنجره دو جداره

عوامل متعددی در قیمت آنها تاثیر می‌گذارد. نوع مواد اولیه یکی از مواردی است که در قیمت آن موثر است. روش‌های متفاوت تولید انواع آنها و وزن و ابعاد شیشه در میزان هزینه‌ها تاثیر می‌گذارد و در نتیجه شیشه‌های با ابعاد بزرگ‌تر قیمت بالاتری دارند. از آنجا که قیمت دلار و نوسان آن در قیمت شیشه ۴ میل موثر است، شما می‌توانید برای استعلام قیمت روز این شیشه‌ها با کارشناسان ما در پارس صنعت ارتباط بگیرید.

سایر محصولات پارس صنعت نوین: شیشه بالکنی

سخن پایانی

امروزه از شیشه‌های دوجداره برای انجام پروژه‌های ساختمان‌سازی و پروژه‌های عمرانی استقبال گسترده‌ای می‌شود. به‌علت مزایای زیادی که این شیشه‌ها دارند هر روز بر تعداد استفاده کنندگان افزوده می‌شود؛ چرا که هم عایق صدا و حرارت هستند و هم کیفیت و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.

شیشه دوجداره ۴ میل یکی از انواع این شیشه‌هاست که همان‌گونه که ذکر کردیم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از شیشه‌ها نسبت به انواع شیشه‌های ۴ میل دیگر کیفیت و مقاومت بالاتری دارد.‌ اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیازمندید با کارشناسان ما در پارس صنعت نوین ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *