بلاگ

بهترین رنگ شیشه رفلکس برای پنجره دو جداره

رنگ شیشه رفلکس

شیشه‌های رفلکس از جمله جدیدترین و منحصر به فردترین شیشه‌هایی هستند که برای ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. امروزه بسیاری از معماران و مهندسین ترجیح می‌دهند برای ساختمان‌های بزرگ و چند طبقه و آپارتمان‌ها از این شیشه‌ها استفاده کنند. در نظر داشته باشید، شیشه‌های رفلکس دوجداره نقش مهمی در انعکاس نور خورشید داشته و از گرم شدن بیش از اندازه محیط داخلی ساختمان جلوگیری می‌کنند.

رنگ‌های مناسب پنجره رفلکس دو جداره

امروزه در مناطق و شهرهای گرمسیری جهان و کشور ایران، به وفور از شیشه‌های رفلکس دوجداره استفاده می‌شود؛ این شیشه‌ها دارای رنگ‌های گسترده و متنوعی هستند که در ادامه بهترین رنگ شیشه رفلکس برای پنجره دوجداره را به شما معرفی می‌کنیم.

1.رنگ آبی

در حال حاضر بهترین رنگ برای شیشه‌های رفلکس دوجداره، رنگ آبی است؛ این رنگ علاوه بر ایجاد جلوه جذاب و زیبا برای ساختمان، سبب بازتابش ۳۶ درصد نور خورشید و انتقال ۱۹ درصد از نور به داخل ساختمان می‌شود. بین رنگ‌های متنوع شیشه‌های رفلکس، رنگ آبی یکی از رنگ‌هایی است که بیشترین بازتابش را داشته به همین دلیل در مناطق گرم و آفتابی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید شیشه‌های رفلکس آبی می‌توانند به خوبی گرما و اشعه مضر نور خورشید را کنترل کنند به همین دلیل به عنوان شیشه‌های سالم و کم خطر شناخته می‌شوند.

2.رنگ طلایی

شیشه‌های رفلکس طلایی جزء شیشه‌های شکیل و مدرن امروزی هستند که از طرفداران زیادی نیز برخوردار می‌باشند؛ شیشه‌های رفلکس با رنگ طلایی سبب انتقال ۳۷ درصد از نور خورشید به داخل ساختمان و بازتاب ۳۴ درصد نور خورشید می‌شوند. این شیشه‌ها نیز به طور تقریبی برای مناطق گرمسیری مناسب بوده و نسبت به شیشه‌های رفلکس آبی حجم بیشتری از نور خورشید را به داخل ساختمان انتقال می‌دهند.

بیشتر بخوانید  خرید شیشه دو جداره 4 میل با کمترین قیمت

رنگ مناسب شیشه رفلکس

مشاهده قیمت و خرید پنجره دوجداره upvc

3.رنگ برنز

شیشه‌های رفلکسی که دارای رنگ برنز هستند در دسته پرتقاضا‌ترین شیشه‌های ساختمانی قرار می‌گیرند، رنگ برنز برای شیشه‌های رفلکس جزء رنگ‌های جدید ولی محبوب به حساب می‌آید. در بیشتر مواقع برای کارگاه‌ها و کارخانه‌ها از این رنگ استفاده می‌کنند؛ رنگ برنز سبب انتقال ۲۰ درصد نور خورشید به داخل و بازتاب ۴۰ درصدی نور خورشید می‌شود.

شیشه‌های رنگ برنزه نیز می‌توانند به خوبی نور مضر خورشید را بازگردانده و از گرم شدن بیش از حد محیط داخل ساختمان یا کارگاه‌ها و کارخانه‌ها جلوگیری کنند.

4.رنگ دودی

در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین شیشه‌های رفلکس در جهان را می‌توانیم رنگ دودی نام ببریم، این شیشه‌های رفلکس علاوه بر ساختمان برای اتومبیل نیز کاربرد دارند. جالب است بدانید برای تمامی ساختمان‌ها با هر نمایی از مدرن تا کلاسیک می‌توان از شیشه‌های دودی استفاده کرد.

این رنگ سبب انتقال ۵۱ درصد نور خورشید و بازتابش فقط ۶ درصد از این نور می‌شود؛ همانطور که متوجه شدید رنگ دودی نسبت به دیگر رنگ‌ها میزان بازتابش بسیار کمی داشته و اجازه می‌دهد بیشترین حجم نور خورشید به داخل ساختمان وارد شود. با این حال می‌توان از آن در مناطق معتدل و سردسیری استفاده کرد و جزء شیشه‌هایی با رنگ زیبا و پرتقاضا به حساب می‌آیند.

قیمت انواع توری پلیسه

5.رنگ سبز نقره‌ای

شیشه‌های رفلکس سبز نقره‌ای را می‌توانیم جزء قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین شیشه‌های رفلکس در کشور ایران معرفی کنیم؛ این شیشه‌های آیینه‌ای سبب انتقال ۴۱ درصد نور خورشید و بازتاب ۲۸ درصد از این نور می‌شوند. شیشه رفلکس سبز نقره‌ای نیز از گرم شدن ساختمان تا حجم زیادی جلوگیری می‌کند ولی با این حال، بیشترین حجم نور خورشید به داخل ساختمان وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید  راه‌های تشخیص وجود گاز آرگون در شیشه دو جداره

امروز شاهد استفاده از این رنگ شیشه در ساختمان‌هایی با نمای سنگ یا آجر نما هستیم. در صورتی که در محیط‌های خنک یا معتدل زندگی می‌کنید، می‌توانید از این رنگ شیشه با خیال راحت استفاده کنید.

6.رنگ صورتی یا شرابی

شیشه‌های رفلکس با رنگ صورتی یا شرابی گزینه مناسبی برای شهرها و مناطقی با آب و هوای بسیار گرم و خشک هستند، این شیشه‌ها حالت آینه‌ای داشته و به خوبی نور خورشید را منعکس می‌کنند. امروزه از این شیشه‌ها بیشتر در مناطق بیابانی یا مناطقی با دمای بالا استفاده می‌شود.

شیشه‌های رنگ صورتی یا شرابی نزدیک به ۲۷ درصد نور خورشید را جذب کرده و بیش از ۴۰ درصد آن را بازتاب می‌کند که همین موضوع سبب جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه محیط داخلی ساختمان می‌شود.

رنگ های شیشه رفلکس

استعلام قیمت پنجره آلومینیوم ترمال بریک | خرید و قیمت شیشه بالکنی

سخن پایانی

اگر قصد خرید بهترین رنگ شیشه رفلکس برای پنجره دوجداره را دارید، بهتر است در ابتدا به آب و هوا و تغییرات دمایی شهر و منطقه خود توجه کرده و سپس محصول مناسب را خریداری کنید. توجه داشته باشید شیشه‌های رفلکس به دلیل داشتن رنگ‌های متنوع و زیبا می‌توانند تاثیرات زیادی روی افزایش جذابیت نمای بیرونی ساختمان داشته باشند.

علاوه بر این اگر رنگ درست را انتخاب کنید می‌توانید از افزایش گرمای داخل ساختمان جلوگیری نمایید، زیرا شیشه‌های رفلکس به دلیل داشتن حالت آینه‌ای، حجم زیادی از نور خورشید را بازتاب می‌کنند. پس در هنگام خرید شیشه رفلکس برای ساختمان‌های اداری، تجاری یا مسکونی انتخاب رنگ مناسب و صحیح را در اولویت قرار دهید. شما می‌توانید با کارشناسان پارس صنعت نوین تماس بگیرید و از مشاوره جهت خرید انواع پنجره دوجداره و سه جداره بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید  چرا در زمستان شیشه های دو جداره بخار می زنند؟ + روش های از بین بردن بخار شیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *